Korzystanie z FlyMSG praktyce
W tym wideo pokaże Ci jak korzystać ze skrótów FlyMSG na konkretnym przykładzie- poznasz bardzo ciekawe prompty, dzięki którym stworzysz bardzo dobre treści na stronę internetową.
Prompty:
Czy możesz pomóc stworzyć treści na stronę główną mojej marki osobistej Dariusz Pichalski która sprzedaje kursy online w których uczę jak każdy może czerpać korzyści z obecności swojej firmy w internecie? Stwórz je według każdej z podanych metod i frameworku:
Według Donalda Millera – Autora książki “StoryBrand”,
Robert W. Bly – Autor książki “The Copywriters Handbook”
Frameworku AIDA
Frameworku PAS (Problem, Agitation, Solution)
Frameworku FAB (Features, Advantages, Benefits) Oto kontekst o mnie [wklej swój flymsg omnie]. Wyrenderuj to w tabeli.
Poniżej kolejny prompt:
ok, zaprojektuj stronę główną według Donalda Millera – Autora książki “StoryBrand” – podziel ją na sekcje i wypełnij je treścią. Pisz w pierwszej osobie liczby pojedyńczej