AI ogarnie Ci E-mail marketing
Wciel się w copywritera z 5-letnim stażem i napisz mailing do mojej listy mailingowej, którego celem jest [ np. sprzedaż, napisz informacje jakie chcesz zawrzeć w treści maila ] Kontekst: [ opisz siebie/swój biznes, produkty usługi itp. ] Pisz językiem prostym i w stylu przyjacielskim. Email ma za zadanie [ napisz cel maila np. sprzedaż usługi/produkty ].
Wciel się w copywritera z. 10-letnim stażem i napisz mailing, którego celem jest ocieplenie relacji z odbiorcami. Temat mailingu to: [ temat maila do Twojej bazy ]. W tym mailu [ napisz/opisz o czym ma być ten mail, co ma zawierać itp.] Kontekst: [ opisz siebie/swój biznes, produkty/usługi ]. Moja grupa docelowa to: [ opisz swoją grupę odbiorców ] Pisz językiem prostym i w stylu przyjacielskim. E-mail ma za zadanie edukować, zaciekawić i zainspirować odbiorcę.
Wciel się w Johna Caplesa, czyli jednego z najlepszych copywriterów świata i napisz mailing do mojej listy mailingowej, którego celem jest [ np. sprzedaż, napisz informacje jakie chcesz zawrzeć w treści maila ] Kontekst: [ opisz siebie/swój biznes, produkty usługi itp. ]. Moja grupa docelowa to: [ opisz swoją grupę odbiorców ]. Pisz językiem prostym i w stylu przyjacielskim. Email ma za zadanie [ napisz cel maila np. sprzedaż usługi/produkty ].
Wciel się w Dawida Ogilvy’ego, czyli najlepszego copywritera świata i napisz mailing do mojej listy mailingowej, którego celem jest [ np. sprzedaż, napisz informacje jakie chcesz zawrzeć w treści maila ] Kontekst: [ opisz siebie/swój biznes, produkty usługi itp. ]. Moja grupa docelowa to: [ opisz swoją grupę odbiorców ]. Pisz językiem prostym i w stylu przyjacielskim. Email ma za zadanie [ napisz cel maila np. sprzedaż usługi/produkty ].
Wciel się w profesjonalnego specjalistę od e-mail marketingu i zaplanuj kolejkę e-maili w autoresponderze na 30 dni. Tematyka newslettera to: [ Opisz o czym jest Twój newsletter/biznes ] Kontekst o mnie: [ opisz siebie/swój biznes, produkty usługi itp. ] Odbiorcami newslettera są: Moja grupa docelowa to: [ opisz swoją grupę odbiorców ]. Ważne – e-maile mają być wymieszane tematycznie według schematu: 2 e-maile z poradami, 1 e-mail sprzedażowy.
Wpis na moim blogu: Jak pisać skuteczne nagłówki.